Opret en supportsag

Opret en sag i support

Opgaver og spørgsmål til support

Har du en sag eller blot en spørgsmål til support?

Reparation af udstyr

Har du telefoniudstyr med garanti leveret af os, som skal repareres eller byttes, beder vi dig udfylde vores RMA-formular.

Reparation af iPhone

Kunder med en iPhone købt enten direkte hos ipvision eller Dansk Tele & IT Support ApS på adressen Arne Jacobsens Allé 7, 2300 København S skal ved eventuelle defekter sende sin iPhone direkte til Dansk Tele & IT Support, som vil forestå reparation af produktet. Husk at medsende kopi af faktura.

Reparation af mobiltelefoner

Alle reparationssager vedrørende mobiltelefoner henvises til TeleCare's servicecenter. Hvis fejlen opstår indenfor mobiltelefonens garantiperiode ydes service gratis, medmindre det er selvforskyldt skade (vandskade eller lignende). Benyt følgende link for at gøre brug af denne service. Husk at vedlægge garantibevis, når telefonen sendes til reparation.

Reparation af Plantronics udstyr
Se guiden.

Reklamationsret vedr. hardware

Reklamationsretten omfatter hardwaremæssige funktionsfejl der ikke skyldes væske/kondens i apparatet eller anden fysisk overlast.

Software fejl der måtte vise sig i det enkelte produkt er udeholdt af ipvisions reklamationsret. Ny software kan oftest hentes på den enkelte mobiltelefonproducents hjemmeside.

ipvision anbefaler, at kunden selv indleverer en defekt mobiltelefon til et af de værksteder vores hjemmeside henviser til. ipvision vil selv fremsende produkter til et af disse professionelle værksteder hvis en mobiltelefon indsendes til ipvision.

Ved indsendelse af en defekt mobiltelefon, skal der altid medfølge en kopi af købsfakturaen. Købsfakturaen er bevis for, hvornår varen er købt. Omfattet hardware er routere, switches, IP-telefoner, mobiltelefoner og headsets.

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00