Telefoniløsning

Connect 3.0
En telefoniløsning der styrker din konkurrenceevne

Vælg mellem tre Connect 3.0 varianter

Basic
Alle standardfunktioner til mobil- og IP-telefoni og softphone
IVR (tastevalg)
Ringegrupper i 1 lag
Status
Personlig kaldshåndtering
Administrator-selvbetjening
Basis-statistik
Pro
Basic's funktioner samt
250 komm.- og samarbejdsfunktioner ekstra
Ventekø-funktionalitet
Udvidede ringegrupper og receptionist
Ind-/udmelding af ringegrupper
Outlook-synkronisering
Collaboration med to-do-styring og AV-møder
Ringegruppe- og agentstatistik
Pro +
Pro's funktioner samt
Integration
API med trafik- og agentdata
API til CRM-dataudveksling
Storskærmsløsning

Connect 3.0 - komplet og skræddersyet telefoniløsning

Få en telefoniløsning med omstilling, IP-telefoni og mobiltelefoni, der dækker alle kommunikations- og samarbejdsbehov i din virksomhed og styrker firmaets konkurrenceevne - uden at du går på kompromis med den tekniske kvalitet, kundernes telefonioplevelse og sikkerheden.



Smidighed er nøglen til højere effektivitet

Connect 3.0 håndterer ca. 300 funktioner til telefoni og samarbejde. Din virksomhed er sikret det bedste udgangspunkt for smidig kommunikation og hurtig fremdrift i samarbejdsrelationer internt og eksternt.

Adgangen til at se kollegernes status sikrer, at du træffer det optimale kanalvalg på tværs af opkald, SMS, email, chat, audiomøde og videomøde.

Projektoverblikket og de simple og intutive opgave-styringsredskaber sikrer, at du og kollegerne prioriterer delopgaver korrekt og opretter, tildeler og omfordeler og afslutter delopgaverne hurtigt og nemt.

Til sammen giver løsningens mange features og de intuitive applikationer en elegante smidighed i anvendelsen. Det gør medarbejdernes brug til en leg og sætter automatisk tempoet op i projekter og opgaveløsninger, hvilket styrker din virksomheds konkurrenceevne.

Hav altid kunderne og kollegerne ved hånden

Uanset om du er på kontoret, på vejen eller arbejder hjemme, giver de personlige kommunikations- og samarbejdsapplikationer, Connect Client og Connect App, dig frihed og handlekraft. Du får

  • komplet overblik over kollegerne
  • nem håndtering af din kommunikation
  • let ændring af din status inkl. automatisk synkronisering af din Outlook-kalender
  • overblik over dine projekter og større opgaver
  • projektstyring med intuitiv styring af opgaver og integrerede mødefaciliteter

Byg moduler og funktioner på, når du har behov

Når din virksomhed vokser, ændrer behovene sig også. Med vores telefonimoduler kobler du bare nye funktioner på din løsning, når det passer dig, f.eks.:

  • Receptionist - udvidet omstillingsbord til receptionen
  • Voice Recording - optag og gem opkald som dokumentation
  • Statistik - indsigt i telefontrafikken i realtid
  • Storskærm - fælles overblik over telefonkøerne i afdelingen
  • Kundeanalyse - Gennem løbende automatiserede kundeundersøgelser, hvor kunder tilmelder sig frivilligt via IVR og efterfølgende ringes op og guides gennem dine skræddersyede interviewguide automatisk
  • Professionelle telefonmøder - med højeste sikkerhed og mødestyringsfaciliteter

En god og tryg kundeoplevelse

Når du skifter til os, tager vi dig og din virksomhed i hånden fra start. Vi
opererer ud fra klart definerede standarder i alle faser i samhandlen

  • Implementeringen af din løsning sker efter en leveranceproces i 5 faser
  • Vi står for drift, vedligeholdelse og udvikling af løsningen
  • Vi aftaler en service level agreement for Support og Service
  • Vi afholder statusmøder med aftalt frekvens

Ønsker du, at vi ringer dig op?

Referencer

"Vi ville kunne skalere op uden store ekstra udgifter"
vis
“Vi vil ikke bare være et nummer i køen”
vis
“Vi tror på bedre kundeservice og support”
vis
"Vi ønskede en telefoniløsning, der skaber ekstraordinær god kundeservice"
vis
"Vi vil hjælpe dyr i nød hurtigere og mere effektivt"
vis

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00