Connect Pro+ - Unified Communications & Collaboration løsning

Connect Pro+
Unified Communications & Collaboration

Få en Unified Communications & Unified Collaboration-løsning, der styrker konkurrenceevnen

Connect Pro+ er den avancerede telefoniløsning til dig, som vil høste produktivitetsgevinster af de nyeste UCC-teknologier. Udnyt løsningens API’er, og udform nye use cases for medarbejdere og kunder med nye nyttige oplevelser og større værdi. De 300 funktioner i Connect giver dig max. frihed til at skræddersy din løsning 100 % til firmaets behov.

Platformens kommunikations- og samarbejdsfunktioner, desktopklienter og mobil apps gør det til en leg for brugerne og giver hurtigere fremdrift till dagligt. Selvbetjeningsportalen giver administrator fleksibilitet til at justere brugerprofiler, ringegrupper og call flows, så løsningen dækker firmaets aktuelle behov. Samlet set styrker Connect dit firmas konkurrenceevne.

Komplet og skræddersyet Unified Communications and Collaboration løsning

Få en Unified Communications- and Collaboration-løsning med platform, IP-telefoni, mobiltelefoni, apps og integration til dit firmas nøgledata. Få dækket alle kommunikations- og samarbejdsbehov i din virksomhed, og skab mere værdi ved at sætte nøgledata aktivt i spil kommunikationen og samarbejdet internt og eksterne - uden at du går på kompromis med den tekniske kvalitet, kundernes telefonioplevelse og sikkerheden.

  • Mobiltelefoni og IP-telefoni forenet i høj teknisk kvalitet
  • Komplet platform med ca. 300 kommunikations- og samarbejdsfunktioner
  • Helstøbt samarbejdsredska til projekter med videomøde og opgavestyring
  • Elegante og intuitive kommunikations- og samarbejds-apps
  • Danmarks bedste mobildækning og fleksible tale- og datapakker
  • Byg ny funktionalitetpå din løsning, når firmaet udvikler behovet
  • Styrk virksomhedens effektivitet ved at integrere telefonien med firmaets forretningskritiske IT-systemer
  • Skab mere værdi i kommunikationen i realtid ved at anvende data udvekslet via API
  • Outsourcing af drift, vedligehold og udvikling af telefonsystemet til os, så du kan fokusere på kerneforretningen

Telefonifunktionalitet i Connect 3.0

  Basic Pro Pro+
Hovednummer og velkomsthilsen
Åbne-/lukketider med besked
IVR (tastevalg)
Landekodestyring
Statusvisning (møde, frokost, optaget, DND mv.)
Fælles telefonbog (eksterne kontakter)
Synkronisering af Outlook kontakter
Click to dial
Indtaling eller upload af lydfiler (speaks)
Gruppe telefonsvarer
Ringegrupper med forskellige ringestrategier
Avanceret opkaldsstyring
Kalender med statusvisning
Kaldsdirigering og telefonsvarerbesked styret af statusvalg
Collaboration (chat, audio-/videomøde, fil-/skærmdeling mv.)
Tastaturgenveje (omstilling mv.)
Ventemusik
Positions-annoncering i ventekø
Ring mig op (callback)
Indmelding/udmelding af ringegrupper
Automatisk udmelding af agent fra ringegruppe ved ubesvarede opkald
Efterbehandlingstid mellem opkald
Ringegruppe- og agentstatistik
Mobilopkald via Wi-Fi/data
Storskærmsløsning (til visning af f.eks. ringegruppe statistik
CDR- og User-API connector
CRM API-connector

Administratorfunktionalitet i Connect 3.0

  Basic Pro Pro+
Administrator selvbetjening
Opret og hustér callflow samt visuelt overblik over callflow
Statistik
Udvidet statistik
Ringegruppe statistik
Callflow builder
Call center supervisor
FAQ online hjælp

Rådgivning og salg


+45 8888 7777

Åbningstider
Mandag til torsdag kl. 8:30 - 16:30
Fredag kl. 8:30 - 16:00